مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:362022-11-20ورزشي

خبر خوب| راه اندازی اورژانس بانوان در رشت


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از راه اندازی اورژانس بانوان در رشت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این تیم اورژانس متشکل از یک کارشناس پرستاری و یک کارشناس مامایی جهت امدادرسانی در اورژانس های احتمالی بانوان آماده خدمت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جمشید محمدی، رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران از آغاز به کار نخستین اورژانس بانوان رشت طی روزهای آتی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ضرورت حضور بانوان اورژانسی جهت امدادرسانی در شرایط بحرانی و اورژانس های مربوط به زنان، اولین پایگاه اورژانس بانوان در شهر رشت به صورت 12 ساعته شروع به کار خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه با افتتاح اورژانس بانوان، خدمات پیش بیمارستانی برای بانوان رشتی تسهیل می شود، افزود: تیم اورژانس بانوان متشکل از یک کارشناس پرستاری و یک کارشناس مامایی جهت امدادرسانی در اورژانس های احتمالی بانوان در شهر رشت آماده خدمت می شوند.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان با اشاره به افزایش تعداد بانوان تحصیل کرده در رشته ی فوریت های پزشکی در کل کشور، گفت: امید است شاهد افزایش پایگاه های اورژانس مختص بانوان در گیلان باشیم و بتوانیم این خدمات را در جای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| راه اندازی اورژانس بانوان در رشت

خبر خوب| راه اندازی اورژانس بانوان در رشت